اخبار مجازی به تاریخ 17 آذر 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 17 آذر 1393
نوشته شده در دو شنبه 17 آذر 1393
بازدید : 799
نویسنده : صادق

.:: برنده قرعه کشی بانک / سری ششم قرعه کشی بانک ::.

در پنجمین قرعه کشی بانک کشتی گیر ادج برنده شد و یک ایتم بدل فینیشر دریافت کرد. سری ششم قرعه کشی بانک در تاریخ 1393/9/22 برگزار خواهد شد.

.:: نابودی گروه نکسز پس از 9 ماه  ::.

گروه نکسز پس از 9 ماه توسط شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی و تایتوس اونیل نابود شد و این بار تمامی اعضای گروه به سرپرست گروه یعنی سی ام پانک خیانت کردند. این گروه 9 ماه ماندگاری داشت و تا به حال خاطرات و درگیری های زیادی داشت.

بیشترین مصدوم کردن ها توسط این گروه انجام شد و قهرمانی های زیادی نیز اعضای این گروه بدست آوردند.حال این گروه در اولین شوء راء قبل از رویال رامبل نابود شد.

.:: مصدومیت 2 هفته ای سی ام پانک ::.

کشتی گیر سی ام پانک با درگیری که با اعضای گروهش در مین اونت شوء راء داشت ، به مدت 2 هفته مصدوم شد و تا هفته چهارم در مسابقات حاضر نیست. وی فقط آخرین شوء راء قبل از رویال رامبل حاضر خواهد شد.

.:: شان مایکل مقابل جان سینا ::.

پس از کمکی که شان مایکل به استون کلد در تی ال سی کرد ، وی از استون کلد درخواستی کرد که استون کلد با آن موافقت نکرد. طی بحث هایی که بین سینا و شان مایکل پیش آمد ، استون کلد مسابقه بین جان سینا و شان مایکل در اسمکدان را ثبت کرد.

در این مسابقه ، کشتی گیری که برنده شود نفر سی ام و کشتی گیری که مسابقه را ببازد نفر اول در رویال رامبل وارد خواهد شد.

.:: 2 کشتی گیر قطعی دیگر در رویال رامبل ::.

حضور رومن رینز و رندی اورتن نیز در رویال رامبل 30 نفره قطعی شد. بنابراین در حال حاضر 12 نفر از اعضای رویال رامبل مشخص شدند که 2 نفر دیگر ( جان سینا و شان مایکل ) در اسمکدان نیز به این رویال رامبل اضافه خواهند شد.

.:: بازگشت براک لزنر ::.

براک لزنر که آخرین مسابقه اش مربوط به پی پر ویو اکستریم رولز مقابل باتیستا می باشد ، در راء این هفته حاضر شد و مقابل باتیستا ایستادگی کرد. وی با باتیستا درگیر نشد و فقط عملکردی مانند هشدار به باتیستا داد. همان طور که قبلا گفته شده احتمالا درگیری براک لزنر با گلدبرگ خواهد بود و درگیری باتیستا و براک لزنر در رویال رامبل عملی نخواهد شد.

.:: اختلافات دین امبروز و رومن رینز ::.

 

دین امبروز و رومن رینز دو تن از اعضای گروه شیلد که بر سر کمک کردن به استون کلد و تریپل ایچ دچار اختلاف شدند این روزها درگیری های شدید تری دارند و در تی ال سی نیز به یکدیگر ضربه وارد کردند. گروه شیلد هنوز پابرجاست و فقط رومن رینز و دین امبروز با یکدیگر مشکل دارند.

ست رولینز نیز سعی در جدایی این دو کشتی گیر و برقراری صلح است.

 





مطالب مرتبط با این پست
.